ďťż
Pyza na polskich dróşkach
Zgłoszenia - Liberec(13.08-14.08.2011)
NOWY MAGAZYN O MUZYCE AZJATYCKIEJ !!!
proszę o rade w sprawie rozmnażania
Małe nimfy
Czy zawĂłd stolarz - to dobry fach?
Jak określić kolor tej samiczki?
Dziwny samiec.
Tani nocleg w warszawie- Camera Hostel
Połączenia kolorów w rasie gloster
Pyłek pszczeli w diecie kanarków

Pyza na polskich dróşkach

Jak w temacie, sprawa przedstawia się następująco: Podczas jazdy, nie zawsze,szczególnie po dłuższej jeździe, nasila się przy większej prędkości właśnie świerczenie i gwiżdzenie. Myślałem z początku że to układ itercoolera ale dzwięk wydobywa się z lewego tylnego koła. Pytanie brzmi, co to może być? Jeśli by ktoś był zorientowany w sprawie, prosze o odpowiedz. Gwiżdzenie na prawde jest irytujące i głośne, nie mówiąc już że w kur....
Pozdro


dźwięk jest zależny od prędkości obrotowej silnika czy od prędkości pojazdu?

bo jak to drugie to może być łożysko w kole.. w Twoim przypadku tanie nie jest ..
Łożysko koła albo coś nie tak z hamulcem np. linka ręcznego
dzwięk nie zależy od przyspieszania...czyli dodawania gazu, czyli jak wnioskuje nie zalezy od predkosci obrotowej silnika, a od predkosci pojazdu, jest na pewno silniejszy przy wiekszej predkosci...najsmieszniejsze jest to ze wlacza sie kiedy chce, nie mam nawet punktu zaczepienia, czy odniesienia, w jakim momencie to sie dzieje, poprostu jest barwa świstu też jest różna, np ostatnio po przejechaniu 80km predkoscia 80 do 100 km/h dzwieku nie bylo, a pozniej w trakcie pokonywania dystansu 20km w miescie i na autostradzie predkosc ok 140 km/h byl niedowytrzymania choc nie ciagle wystepował
dodatkowo przy mocniejszym skręcaniu w zakręt 90 stopni jest piszczenie ale dzwiek raczej "gumowy"

albo

zrobilem eksperyment, Żona jechała po parkingu ja nasłuchiwałem dzwieku idać obok samochodu i właśnie w tym kole jak w temacie ten swist jest ale słaby jednak słyszalny i znowu jak podkreslalem nie zawsze jest, raz tak, raz nie, ale na pewno na dłuzszym dystansie ok 200km zawsze wystapi

Jezeli byłoby to łożysko, jakie koszty mnie czekają, jesli moglbym zapytac, a jesli to linka recznego to co dalej??? W zasadzie mam takie pytanie...czy może coś sie dostało między klocki hamulcowe, albo jak maciek_czer napisal zapiekły sie czy zasyfiła linka od recznego ???

P.S. może to ma związek z tym, może nie. Podczas jazdy wolniejszej słyszalne jest tluczenie, ale nie zawieszenia, nie sruby pod poduszka silnika, raczej tez w kole, tylko tego nie wiem w ktorym.... byc moze związane jest to ze zbierznoscia tego kola w którym tłucze ?? dnia Pią 13:29, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 4 razy


Podjedź do mnie sprawdzę Ci. Szkoda żebyś szukał całymi dniami...
OK. Postaram się.
A jakie to są koszty co do tego łożyska tylne koło??? To jest razem z piastą już??
Trzeba wymienić od razu na przeciwległym kole zdrową piastę czy wystarczy na "chorym" ?? dnia Pią 16:57, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
proszę o odpowiedź na moją poprzednią wiadomość dodam że jak dotykam za felgą, chyba to jest obudowa łożyska to jest bardzo gorące dnia Nie 10:11, 20 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
można wymienić tylko to zepsute łożysko ale prawdopodobnie drugie na tej samej osi też niebawem będzie buczeć
U mnie było podobnie, tzn. piszczalo tylnie kolo (piszczenie ustepowalo przy wcisniety hamulcu). Okazalo sie ze to klocek, ale dzieki bardzo szybkiej interwencji naszego kolegi maciek_czer juz mam spokoj - jeszcze raz wielkie dzieki.
no już ustaliliśmy przyczyne z maciek_czer, właśnie wróciłem z urlopu i się nosze z zamiarem zrobienia tego - okazało się że hamulce z tyłu są całkowicie do wymiany plus tarcze


ďťż
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Pyza na polskich dróżkach Design by SZABLONY.maniak.pl.