Pyza na polskich dróżkach
chcoroby
dwa samce razem
Senior Travel - hotel Marabout - Sousse
padające pisklęta zeberek-megabakterioza?
Witam forumowiczów
Ulubiona minka.
Pomoc dla jużaka ze schroniska Skierniewice
Nowe zadanie specjalne
Operacja Argo / Argo
Omar

Pyza na polskich dróżkach

Siemka ma na imiê £ukasz,na wiosnê mam zamiar kupiæ sobie piêkn± Alfê Romeo 155 2.0 TS 16v...
Na zarazie posiadam tylko Nissana Primerê P11 SRi, AR-ka ma byæ jako drugie auto;)
Mimo i¿ jeszcze jej nie posiadam postanowi³em poznaæ osoby je¿d¿±ce AR-kami
Pozdrawiam


Witam i pozdrawiam zapraszam na spoty lokalne, gdzie poznasz nas osobi¶cie

mam nadziejê, ¿e szybko pozbêdziesz siê Japoñskiego wytworu wyobra¼ni i kupisz sobie samochód

ot taki ¿arcik na start

na Twoim miejscu polowa³ bym na 155 z silnikiem (w dobrym stanie) 2.0 TS 8V .. du¿o lepszy silnik, wytrzymuj±cy katowanie... w 16V zaraz panewkê obrócisz a on mocy wcale wiêcej nie ma a powiedzia³ bym wrêcz, ¿e jest s³abszy
witaj
Czyli mam rozumieæ ze wersja 2.0 TS ma 143KM tak o tej mówimy jako 8v?
Bo nie ukrywam auto bêdzie przygotowane typowo na tor, takie marzenia o 155-ce z WTCC
Do normalnej jazdy bêdzie w przysz³o¶ci 156,albo 166;)


z podniesieniem mocy w AR to jest kiepsko je¶li chodzi o tani koszt. Mo¿na zarzuciæ turbinkê do TS`ów ale to koszta olbrzymie.. kup 155 i zarzuæ jej silnik 2.0 TB V6 albo kup wersjê 2.5 V6 i bêdzie po problemie... mocy dosyæ jest tam

TS jest fabrycznie ju¿ dobrze wykrêcony i wiele nie zdzia³asz.

u mnie fabrycznie (164 2.0 TS 8V) by³o 144 konie (zale¿y te¿ od wersji ale ró¿nica to kilka koni). 2 lata temu na hamowni wysz³o 149 kucy. Teraz nie wiem a silnik jest po remoncie i du¿o lepiej idzie Remont u Macieja w MCA silnika 2.0 TS 8V to oko³o 4500 z³ a od tego trzeba zacz±æ je¶li chcesz ten silnik krêciæ bo praktycznie wszystkie i 8V i 16V z racji wieku dosta³y ju¿ po dupie i konie posz³y siê pasaæ.. w 16V napewno ten ubytek jest wiêkszy bo to gorszy silnik dnia Pi± 17:21, 31 Gru 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Siemasz.
Hm...zobaczê na co trafiê co do kosztów to looz jestem mechanikiem i temat sobie sam rozwi±¿ê z podnoszeniem mocy itp... osobi¶cie wola³ bym 16-stkê, robisz dobry porting g³owicy, kolektor 4-2-1,ca³y wydech na 2,5cala,wiêksze wtryski+pompa walbro,odpowiedni dolot i masz gwarantowany spory przyrost mocy
Ale jaki siê motor trafi to ju¿ zobaczê przy kupnie
3mam kciuki

aczkolwiek lepiej d³ubaæ przy jakiej¶ Wielkiej W³oskiej Szlifierce (V6) ni¿ przy zwyk³ym TS ... na start masz ju¿ niez³y power

a tak siê namêczysz, napocisz a staniesz na ¶wiat³ach z jakim¶ emerytem co ma 2.5 V6 pod mask±, serie, i objedzie Ciê tak jak bêdzie chcia³ a Ty tylko g³o¶no zrobisz dooko³a
Siemka!

Z TS 16V wykrêcisz 200KM ale na parê minut. Zaraz urwie korbê lub obróci panewkê lub zerwie pasek. Ten silnik nie nadaje siê do katowania potrafi wykonac powy¿sze przy emeryckiej je¼dzie.... Zreszt± jest najbardziej nieudanym silnikiem w AR (po za oplowskimi 1.9, 2.2 i 3.2 JTS). Co do wydechu to ka¿dy TS ma 4 w 2 w 1, zwiêkszenie ¶rednicy wydechu powoduje konieczno¶æ zabawy z softem i zrobienie tego dobrze graniczy z cudem - nawet w fabryce im to dupiato wysz³o... Poprostu cokolwiek ruszysz w TS'ie to zdupczy siê co innego, taki silnik.

Proponuje do tuningu zakupic 155 i wyposa¿yæ go w V6 24V albo 2.5, albo 3.0 lub nawet 3.2 lub 2.0 TB. Wykonalne bez "kowalstwa". A silniki V6 s± podatne na tuning i da siê im dodac kucyków. O wiele ³atwiej wykrzesaæ koniki z 2.0 TS 8V, ostre wa³ki od ¶wi±tka i ju¿ oscylujesz w granicach 165 KM, a mo¿na turbinkê itd. Albo swap 2.0 20V Turbo z Lancii Kappa, lub 2.4 20V chocia¿ te silniki pochodz± z tej samej rodziny co TS'y 16V i równie dobrze siê rozpadaj±.
Aaayyyy chyba mnie przekonali¶cie do V-ki 2,5L i to do¶æ skutecznie,tyle ze mnie siê zawsze marzy³o 2.0L,ale chyba macie racjê...
Poprawka
Zostajê przy swoim,ma byæ klasowo do pojemno¶ci 2.0 i tak niech bêdzie,zobaczê co siê da osi±gn±æ z tego silnika,wiêcej ni¿ 190km nie chcê robiæ,ma byæ na tor,wiêc nie tylko motor ,ale i zawias siê liczy,no i umiejêtno¶ci...
Do tego bêdzie wypró¿niona do koñca,mo¿e zostawiê jedynie wyk³adzinê bez wyg³uszenia :p
Wiêc zostaje 2.0 8V lub 16V
rozbiorê silnik,wyczyszczê,po sk³adam raz jeszcze,poddam g³owice obróbce,dam twardsze sprê¿yny i talerzyki zaworowe,zaleje to 10w-60 i bêdê mia³ nadzieje ze panewki bêd± ¿y³y
Ewentualnie,filtr podnosz±cy ci¶nienie oleju,i ch³odnica oleju

Siemka!

Z TS 16V wykrêcisz 200KM ale na parê minut. Zaraz urwie korbê lub obróci panewkê lub zerwie pasek. Ten silnik nie nadaje siê do katowania potrafi wykonac powy¿sze przy emeryckiej je¼dzie.... Zreszt± jest najbardziej nieudanym silnikiem w AR (po za oplowskimi 1.9, 2.2 i 3.2 JTS). Co do wydechu to ka¿dy TS ma 4 w 2 w 1, zwiêkszenie ¶rednicy wydechu powoduje konieczno¶æ zabawy z softem i zrobienie tego dobrze graniczy z cudem - nawet w fabryce im to dupiato wysz³o... Poprostu cokolwiek ruszysz w TS'ie to zdupczy siê co innego, taki silnik.

Proponuje do tuningu zakupic 155 i wyposa¿yæ go w V6 24V albo 2.5, albo 3.0 lub nawet 3.2 lub 2.0 TB. Wykonalne bez "kowalstwa". A silniki V6 s± podatne na tuning i da siê im dodac kucyków. O wiele ³atwiej wykrzesaæ koniki z 2.0 TS 8V, ostre wa³ki od ¶wi±tka i ju¿ oscylujesz w granicach 165 KM, a mo¿na turbinkê itd. Albo swap 2.0 20V Turbo z Lancii Kappa, lub 2.4 20V chocia¿ te silniki pochodz± z tej samej rodziny co TS'y 16V i równie dobrze siê rozpadaj±.


A jak siê ma sutacja z silnikami 2.0 JTS równie¿ siê nie nadaj± do jakich kol-wiek zabaw mechanicznych ?
rob 2.0 8v i zobaczymy na hamowni pozniej ile jest u Ciebie a ile u mnie w serii lekko zmodernizowanej

2.0 16v raczej moim zdaniem dlugo na torze nie wytrzyma..

rob 2.0 8v i zobaczymy na hamowni pozniej ile jest u Ciebie a ile u mnie w serii lekko zmodernizowanej

2.0 16v raczej moim zdaniem dlugo na torze nie wytrzyma..


wiesz co wydaje mi siê ze to jest kwestia odpowiedniego przygotowania,silnika pod k±tem dostarczania oliwy,odpowiedniego ci¶nienia oleju,oraz po prostu ch³odzenia silnika,jest to silnik z aluminiow± czapk± wiêc nie ma mowy o nawet ma³ym zagotowaniu
Tak jak pisa³em wy¿ej jaki siê trafi to kupiê koledzy,bêdzie 8V ³adny zadbany to wezmê,bêdzie zadbana 16V to wezmê 16-tkê
2.0 JTS to 2.0 TS 16V z inn± g³owic±, tak samo podatny na awarie...

Do 155 mogê poleciæ jeszcze jeden silnik 2.0 16V lub 2.0 16V Turbo z Lancii Delty/Dedry. Pasuje idealnie, ¿adnych przeróbek, a podatny na tuning jak cholera, robisz ile chcesz... dnia Pi± 23:09, 31 Gru 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Oooo no proszê zawsze jest jakie¶ rozwi±zanie
Ale mimo wszystko zobaczymy co siê uda uzyskaæ,my¶lê jednak ze nie bêdzie tak ¼le jak piszecie



Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Pyza na polskich dró¿kach Design by SZABLONY.maniak.pl.