Pyza na polskich dróżkach
Zg³oszenia - Hakuba+Almaty(27.08-30.08.2011) - Hakuba zamk.
Ga-Pa 01.01.2011
Zg³oszenia - Oslo(09.-10.09.2011)
Zgloszenia - Zakopane(23.01-24.01.2011)
Zg³oszenia - Villach(20.08-21.08.2011)
Zg³oszenia - Liberec(13.08-14.08.2011)
Zg³oszenia - Almaty(26.08-27.08.2011)
Zgloszenia(TCS) - Oberstdorf+Ga-Pa(28.12.2010-01.01.2011)
Zg³oszenia - Oberstdorf+Ga-Pa (29.12.2011-01.01.2012)
Zg³oszenia - M¦ Oslo (22.02-03.03.2011)

Pyza na polskich dróżkach

KGB "Kie³" oraz Stowarzyszenie graczy paralityków "Siekier± w zada" ma zaszczyt zaprosiæ na turniej WH40k w MZIZ

1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolno¶ci 2
Wej¶ciówka: 6 z³
Termin: 17.07.2011 (niedziela)
Gramy 4 bitwy na 1500 pkt
Czas jednej gry: 2 godziny
Ilo¶æ miejsc 20

2. Czasówka
Zapisy - 9:00 – 9:15
Pierwsza bitwa 9:30- 11:30
Druga bitwa 11:40- 13:40
Trzecia bitwa 13:50- 15:50
Czwarta bitwa 16:00- 18:00

3. Zasady ogólne
Obowi±zuj± zasady 5 ed. Wh40k, z uwzglêdnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW

Obowi±zuj± zasady 5 ed. Wh40k.

- Ka¿dy z graczy mo¿e na swoj± armiê wydaæ 1500 pkt.
- Ka¿dy z graczy uk³ada sw± rozpiskê wg. standardowych zasad
- Bohaterowie specjalni s± dozwoleni tylko z codex'ów armii.
- IA niedozwolone
- Gramy na punkty zwyciêstwa

Gramy na sto³ach 72"x48".

Ka¿dy las, niezale¿nie od gêsto¶ci i wysoko¶ci drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Gramy na VP za zabite/ z po³owione jednostki + VP za objectivy.

4. Punktacja

10:10 - ró¿nica 0-250
11:9 - ró¿nica 251-500
12:8 - ró¿nica 501-750
13:7 - ró¿nica 751-1000
14:6 - ró¿nica 1001-1250
15:5 - ró¿nica 1251-1500
16:4 - ró¿nica 1501-1750
17:3 - ró¿nica 1751-2000
18:2 - ró¿nica 2001-2250
19:1 - ró¿nica 2251-2500
20:0 - ró¿nica 2501+

5. Scenariusze

Obowi±zuj± nastêpuj±ce misje i zasady dodatkowe:
- jatka – za zabicie 75% modeli wroga gracz dostaje 250 VP
- masakra – za zabicie wszystkich modeli wroga gracz dostaje 500 VP
Jatka i masakra nie kumuluj± siê. W przypadku wzajemnej jatki/masakry ¿aden gracz nie dostaje punktów. Gracz, który straci³ ponad 75% armii, ale zabi³ wszystkie modele wroga dostaje 150 VP.

Bitwa I

Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady Specjalne: 6 tur (7-ma na 5+)
Cel: Ka¿dy z graczy ma po 1 znaczniku, który umieszcza w swojej strefie wystawiania. W³asny znacznik wart 500VP, znacznik przeciwnika 1000VP

Bitwa II

Rozstawienie: Dawn of War
Zasady specjalne: 6 tur, night fight w pierwszej turze
Cel: 3 objectivy wzd³ó¿ ¶rodka sto³u oddalone 15" od siebie i krótkich krawêdzi warte 700VP , dodatkowe 350VP je¶li przeciwnik nie zaj±³ ¿adnego objectivu.

Bitwa III

Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady specjalne: 6 tur (7-ma na 5+)
Cel: Podwójne VP za zabite lub spo³owione jednostki przeciwnika, dodatkowe 350VP za zabicie unitu HQ przeciwnika (nie kumuluje siê w wypadku zabicia 2 lub wiêkszej ilo¶ci unitów HQ)

Bitwa IV

Rozstawienie: Spearhead
Zasady Specjalne: 5 tur (6-ta na 3+, 7-ma na 5+)
Cel: Ka¿dy scoring posiadaj±cy wiêkszo¶æ (wiêcej ni¿ po³owê) swoich modeli w 6" od ¶rodka sto³u warty jest 700VP, dodatkowe 350VP je¶li przeciwnik nie ma ¿adnego modelu (scoruj±cego lub nie) w 6" od ¶rodka sto³u.

6. Nagrody
- z puli wpisowego .....
- nagroda niespodzianka od MZiZ
- co¶ od klubu
- pomy¶li siê jeszcze


Wyniki

1. Lesiu
2. Misiek
3. Spejs
4. Bartek
5. Rocho
6. Toshi
7. S³awny
8. Sargo
9. Emil
10 Kumoter
11. WRU
12. Têczowy



Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Pyza na polskich dró¿kach Design by SZABLONY.maniak.pl.