![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Pyza na polskich dróżkach Zg³oszenia - Hakuba+Almaty(27.08-30.08.2011) - Hakuba zamk. Ga-Pa 01.01.2011 Zg³oszenia - Oslo(09.-10.09.2011) Zgloszenia - Zakopane(23.01-24.01.2011) Zg³oszenia - Villach(20.08-21.08.2011) Zg³oszenia - Liberec(13.08-14.08.2011) Zg³oszenia - Almaty(26.08-27.08.2011) Zgloszenia(TCS) - Oberstdorf+Ga-Pa(28.12.2010-01.01.2011) Zg³oszenia - Oberstdorf+Ga-Pa (29.12.2011-01.01.2012) Zg³oszenia - M¦ Oslo (22.02-03.03.2011) |
Pyza na polskich dróżkachKGB "Kie³" oraz Stowarzyszenie graczy paralityków "Siekier± w zada" ma zaszczyt zaprosiæ na turniej WH40k w MZIZ1. Informacje ogólne Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolno¶ci 2 Wej¶ciówka: 6 z³ Termin: 17.07.2011 (niedziela) Gramy 4 bitwy na 1500 pkt Czas jednej gry: 2 godziny Ilo¶æ miejsc 20 2. Czasówka Zapisy - 9:00 – 9:15 Pierwsza bitwa 9:30- 11:30 Druga bitwa 11:40- 13:40 Trzecia bitwa 13:50- 15:50 Czwarta bitwa 16:00- 18:00 3. Zasady ogólne Obowi±zuj± zasady 5 ed. Wh40k, z uwzglêdnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW Obowi±zuj± zasady 5 ed. Wh40k. - Ka¿dy z graczy mo¿e na swoj± armiê wydaæ 1500 pkt. - Ka¿dy z graczy uk³ada sw± rozpiskê wg. standardowych zasad - Bohaterowie specjalni s± dozwoleni tylko z codex'ów armii. - IA niedozwolone - Gramy na punkty zwyciêstwa Gramy na sto³ach 72"x48". Ka¿dy las, niezale¿nie od gêsto¶ci i wysoko¶ci drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature. Gramy na VP za zabite/ z po³owione jednostki + VP za objectivy. 4. Punktacja 10:10 - ró¿nica 0-250 11:9 - ró¿nica 251-500 12:8 - ró¿nica 501-750 13:7 - ró¿nica 751-1000 14:6 - ró¿nica 1001-1250 15:5 - ró¿nica 1251-1500 16:4 - ró¿nica 1501-1750 17:3 - ró¿nica 1751-2000 18:2 - ró¿nica 2001-2250 19:1 - ró¿nica 2251-2500 20:0 - ró¿nica 2501+ 5. Scenariusze Obowi±zuj± nastêpuj±ce misje i zasady dodatkowe: - jatka – za zabicie 75% modeli wroga gracz dostaje 250 VP - masakra – za zabicie wszystkich modeli wroga gracz dostaje 500 VP Jatka i masakra nie kumuluj± siê. W przypadku wzajemnej jatki/masakry ¿aden gracz nie dostaje punktów. Gracz, który straci³ ponad 75% armii, ale zabi³ wszystkie modele wroga dostaje 150 VP. Bitwa I Rozstawienie: Pitched Battle Zasady Specjalne: 6 tur (7-ma na 5+) Cel: Ka¿dy z graczy ma po 1 znaczniku, który umieszcza w swojej strefie wystawiania. W³asny znacznik wart 500VP, znacznik przeciwnika 1000VP Bitwa II Rozstawienie: Dawn of War Zasady specjalne: 6 tur, night fight w pierwszej turze Cel: 3 objectivy wzd³ó¿ ¶rodka sto³u oddalone 15" od siebie i krótkich krawêdzi warte 700VP , dodatkowe 350VP je¶li przeciwnik nie zaj±³ ¿adnego objectivu. Bitwa III Rozstawienie: Pitched Battle Zasady specjalne: 6 tur (7-ma na 5+) Cel: Podwójne VP za zabite lub spo³owione jednostki przeciwnika, dodatkowe 350VP za zabicie unitu HQ przeciwnika (nie kumuluje siê w wypadku zabicia 2 lub wiêkszej ilo¶ci unitów HQ) Bitwa IV Rozstawienie: Spearhead Zasady Specjalne: 5 tur (6-ta na 3+, 7-ma na 5+) Cel: Ka¿dy scoring posiadaj±cy wiêkszo¶æ (wiêcej ni¿ po³owê) swoich modeli w 6" od ¶rodka sto³u warty jest 700VP, dodatkowe 350VP je¶li przeciwnik nie ma ¿adnego modelu (scoruj±cego lub nie) w 6" od ¶rodka sto³u. 6. Nagrody - z puli wpisowego ..... - nagroda niespodzianka od MZiZ - co¶ od klubu - pomy¶li siê jeszcze Wyniki 1. Lesiu 2. Misiek 3. Spejs 4. Bartek 5. Rocho 6. Toshi 7. S³awny 8. Sargo 9. Emil 10 Kumoter 11. WRU 12. Têczowy  |
||||
![]() |
|||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Pyza na polskich dró¿kach Design by SZABLONY.maniak.pl. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |