ďťż
Pyza na polskich dróşkach
Szukam mechanika z Czestochowy lub okolic do Alfy 156
alfa romeo 156 2,5 V6 - mały problem
Alfa 156 V6 z Częstochowy - pomoże ktoś?
Alfa 156 jako pierwszy samochód
[156/147] Rekord, ku przestrodze
[156] Problem z układem wspomagania
[156] Czyżby rozrząd ?
Zawieszenie 147/156
Kontrolka 156
[156] Mam pytanko...

Pyza na polskich dróşkach

Nie znalazłem podobnego tematu więc piszę
Ostatnio wyskoczył mi błąd engine failure no i auto straciło moc. Po zgaszeniu i odpaleniu moc wróciła ale check się pali. Na komputerze nie jednym wyszło, że przepływomierz ... więc podejrzewam, że jednak on. I moje pytanie ... jak się mają zamienniki do oryginałów i o co chodzi z tą kaucją na przepływomierze BOSCHA. Co dzwonię do kogoś to słyszę - zamiennik 240 zł a bosch 380 zł ale muszę im odesłać stary uszkodzony w ramach kaucji inaczej cena 820 zł ?? Słyszeliście coś takiego ?


Pierwsze słyszę, żeby w ramach kaucji oddawać stary przepływomierz, poszukaj na alfaholikach jest gdzieś temat z rozpiskiem wkładek, i jak uda Ci się znaleźć przepływomierz od innego samochodu z tą samą wkładką to wkładkę możesz przełożyć. Przykładowo różnica w cenie może sięgać 150zł. Jeśli chcesz się upewnić czy to przepływomierz padł to wypnij go i pojeździj tak trochę
Bosch nie prowadzi żadnych akcji odnośnie zwrotu starego przepływomierza... Podaj mi nr tego który masz i sprawdzę ile kosztuje nowy bo były dwa rodzaje w JTD 16V.

I nie próbuj z zamiennikami!

Odpięcie przepływomierza w JTDm 16V wprowadza sterownik w tryb awaryjny (brak mocy i kręci się do 3000 obr/min) także ta metoda z JTD 8V (nie JTDm) nie skutkuje... dnia Pią 20:51, 06 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Tak nie kupuj zamienników , tylko boscha , chociaz u mnie w jtd16v nowy bosch padł mi po miesiącu ... na szczęście uznali gwarancje i zwrócili kase , w tym czasie przez okolo 2 miesiące jezdziłem na starym ( równiez uszkodzonym ) i wtedy nie miał mocy i nie chciał się kręcic , a po odpięciu wtyczki chodziło wszystko ok , kręcił się do końca , moc miał , było tylko przy przyspieszaniu małe przejście w okolicach 2tyś obrotów szarpnięcie i szedl juz dalej do samego końca , więc może jednak spróbuj odpiąc wtyczke i zobacz jak będzie jeździł.


Cichy, chodzi o JTDm tam odpięcie przepływki wbija tryb awaryjny...


ďťż
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Pyza na polskich dróżkach Design by SZABLONY.maniak.pl.